Trykk for flere produkter.
Ingen produkter ble funnet.

LEVERING MED POSTEN / BRING

Vi tilbyr rask frakt med Posten Norge / Bring. Vi kan også sende ekspress med ekstra rask levering på forespørsel.

De aller fleste varene du ser i nettbutikken er på vårt eget lager. Noen av de største artiklene kan imidlertid bli sendt direkte fra produsent, og du vil i så tilfelle få melding om at forsendelsen din er splittet opp. Normalt pakkes og sendes ordre ut første virkedag etter at vi har mottatt din bestilling. Fra ordre er plassert til den er hos deg tar det vanligvis 2-3 virkedager. For noen adresser, eksempelvis hvis du bor langt nord i landet, bruker dessverre Posten noen ganger litt lengre tid.

Vi har ingen frakt- eller pakkegebyr og prisene du ser går rett til å dekke selve fraktutgiften. Frakt til utlandet følger Postens satser.

  • Fast lav frakt i Norge 49,-
  • Gratis for ordre over 800,-
  • 2-3 virkedager leveringstid for lagervarer. 
  • Sporing på alle forsendelser

Våre forsendelser med Posten har sporing og vi anbefaler at du har Postens egen app på telefonen din. Du vil da kunne spore ordren din, uavhengig om de sendes som brev eller pakke.

Retur av varer

Vi tilbyr fri retur i Norge. 

Hvordan bytter eller returnerer jeg varer?

Bruk originalemballasjen og pakk gjerne varen i den samme forsendelsespose/-eske den kom med. Varen skal være i samme tilstand som du mottok den i. Vi kan kun akseptere retur av ubrukte varer. Sko må prøves på et rent underlag innendørs. Merkelapper må ikke fjernes, og produktene må ikke tilsmusses på noen måte. 

Legg ved ordrebekreftelsen/pakkseddelen og skriv (tydelig) på denne om du ønsker refusjon av beløpet for varen eller tilsendt ny vare. 

- Om du ønsker tilsendt ny vare må det være en vare til samme pris (f.eks. bytte størrelse). 

- Om du ønsker en vare til annen pris må du få refusjon, for så å bestille en ny vare i nettbutikken vår. 

Bestill returetikett her: RETURETIKETT

Fyll inn din adresse og velg riktig vektklasse for pakken. 

Nevn enkelt hva du returnerer, f.eks. “Genser”, “Støvler”, “Lue”. Mer nøyaktig enn det er ikke nødvendig. 

Skriv ut returetiketten og lim denne på pakken. Det er viktig at hele returetiketten synes og dekker den gamle fraktetiketten (strekkoden må være tildekt). 

Husk! Dersom du har handlet med faktura og returnerer varer etter forfallsdato er det viktig at du betaler din faktura. Beløpet blir refundert igjen så fort vi mottar din retur. 

Hvis du lurer på noe eller hvis du ønsker å besøke oss på Nøtterøy (ved Tønsberg) så ta kontakt på salg@norskuniform.no.

Meny