Trykk for flere produkter.
Ingen produkter ble funnet.

LEVERING MED POSTEN / BRING

Vi tilbyr frakt med Posten Norge / Bring.

De aller fleste varene du ser i nettbutikken er på vårt eget lager. Hvis din bestilling inneholder én eller flere varer som er utsolgt fra vårt lager, vil bestillingen sendes samlet når varene er tilbake igjen. Kontakt oss dersom du ønsker å splitte opp bestillingen slik at varene som er på lager sendes i forveien.

Normalt pakkes og sendes ordre ut første virkedag etter at vi har mottatt din bestilling. Fra ordre er plassert til den er hos deg tar det vanligvis 2-3 virkedager. For noen adresser, eksempelvis hvis du bor langt nord i landet, bruker dessverre Posten noen ganger litt lengre tid.

Vi har ingen frakt- eller pakkegebyr og prisene du ser går rett til å dekke selve fraktutgiften. Frakt til utlandet følger Postens satser.

  • Fast lav frakt i Norge 69,-
  • Gratis for ordre over 1000,-
  • 2-3 virkedager leveringstid for lagervarer. 
  • Sporing på alle forsendelser

Våre forsendelser med Posten har sporing og vi anbefaler at du har Postens egen app på telefonen din. Du vil da kunne spore ordren din, uavhengig om de sendes som brev eller pakke.

Sporing av pakke

Vi sender med Posten som leverer direkte i din postkasse. Hvis pakken ikke får plass i postkassen blir den levert til nærmeste post i butikk. Du får SMS når pakken er klar for å hentes. 

Hvis du har lastet ned postens sporings-app vil du automatisk få sporing når vi sender pakken fra oss.

Retur av varer

Vi tilbyr fri retur i Norge. Dette gjelder kun ved bruk av returetikett utsendt av oss.

Hvordan bytter eller returnerer jeg varer?

Bruk originalemballasjen og pakk gjerne varen i den samme forsendelsespose/-eske den kom med. Varen skal være i samme tilstand som du mottok den i. Vi aksepterer kun retur av ubrukte varer. Sko må prøves på et rent underlag innendørs. Merkelapper må ikke fjernes, og produktene må ikke tilsmusses på noen måte. 

Legg ved ordrebekreftelsen/pakkseddelen og skriv (tydelig) på denne om du ønsker refusjon av beløpet for varen eller tilsendt ny vare. 

- Om du ønsker tilsendt ny vare må det være en vare til samme pris (f.eks. bytte størrelse). 

- Om du ønsker en vare til annen pris må du få refusjon, for så å bestille en ny vare i nettbutikken vår. 

PS: Hvis det ikke følger med en beskjed i pakken om hva du ønsker, vil beløpet bli refundert. Dette gjelder kun dersom navnet til avsender på etiketten er samme som navnet til bestiller.

Bruk vedlagt returetikett! Ta kontakt med oss om du ikke finner denne.

Det er viktig at hele returetiketten synes og dekker den gamle fraktetiketten (den gamle strekkoden må være tildekt). Om du ikke har mottatt returetikett eller har mistet denne, ta kontakt på salg@norskuniform.no for å få tilsendt ny på e-post. 

NB: Vi refunderer ikke utlegg for frakt dersom returetiketten utstedt av oss ikke benyttes. 

Husk! Dersom du har handlet med faktura og returnerer varer senere enn en uke før forfallsdato er det viktig at du betaler din faktura. Beløpet blir refundert igjen så fort vi mottar din retur. 

Hvis du lurer på noe eller hvis du ønsker å besøke oss på Nøtterøy (ved Tønsberg) så ta kontakt på salg@norskuniform.no.

Meny

Innstillinger